• صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • ارتباط با ما

خط روغن کشی زیتون پروف 600

5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه استخراج

این مدل توسط تولید کنندگان بزرگ‌ مقیاس روغن زیتون بوتیک توضیه می شود. با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کمکی، به شما امکان می‌دهد تا به ظرفیت‌ های تولید بالا در مکان‌ های تولید محدود دست یابید. ماشین‌های سری Miniolive 600 قادرند 550 تا 600 کیلوگرم خمیر زیتون را در هر ساعت پردازش کنند. ساختار دو گانه این دستگاه‌ها به شما این امکان را می‌دهد که زیتون‌ هایی با انواع و اندازه‌ های مختلف را به طور همزمان جداگانه پردازش کنید و زمان انتظار را کاهش دهید، بنابراین زیتون‌ های مختلف را سریع‌تر پردازش می‌کنید. سیستم جعبه‌ دنده سیکلوئیدی در این دستگاه باعث می‌شود دکانتر قدرت بیشتری داشته باشد و دستگاه با صدای کمتری کار کند.

Miniolive 600 خمیر زیتون را با سرعت‌های مختلف بر اساس نوع زیتون و زمان برداشت آن پردازش می‌کند و به این ترتیب به شما امکان می‌دهد راحت‌تر کار کنید. به‌ ویژه برای ارائه مزیت در مناطق تولید بدون تهویه مطبوع، سیستم گرمایش که به صورت استاندارد تولید شده است، امکان پردازش خمیر زیتون را در محدوده دمایی ایده‌آل (18 – 27 درجه) بر اساس نیاز فراهم می‌کند و بازده استخراج روغن زیتون شما را افزایش می‌دهد.

نوار نقاله زیتون

زیتون‌های داخل جعبه‌ ها به گودال سیلوی زیتون که به صورت هم‌ سطح در زمین نصب شده، ریخته می‌شوند. زیتون‌ها از طریق نوار نقاله زیتون PVC که قابل تماس با مواد غذایی است، از دستگاه برگ‌ گیر که در بخش بالایی نوار نقاله قرار دارد عبور کرده و سپس به واحد شستشو و برگ‌ گیری زیتون‌ها به صورت شاخه‌زدایی شده و بدون برگ منتقل می‌شوند. فرآیند شاخه‌ زدایی و برگ‌ گیری زیتون‌ها در دو مرحله انجام می‌شود: ابتدا روی نوار نقاله و سپس در واحد شستشو و برگ‌ گیری.

موتور الکتریکی نوار نقاله زیتون ZTB 1000 در ارتباط با اینورتر کار می‌کند و به این ترتیب، امکان کنترل سرعت زیتون‌ ها در سرعت دلخواه را فراهم می‌کند. کنترل سرعت نوار نقاله به سادگی از طریق دکمه تنظیم سرعت روی واحد کنترل سیستم انجام می‌شود. نوار نقاله زیتون به صورت خودکار کار می‌کند و سرعت عملیات نوار نقاله می‌تواند به صورت دستی به سرعت مورد نظر تنظیم شود. نوار نقاله به سیستم اتوماسیون تعریف شده است و در صورت بروز اضطراری، به طور خودکار خاموش می‌شود.

دستگاه شستشو و برگ‌گیری زیتون

واحد شستشو و برگ‌ گیری زیتون PROF 1000 مدلی است که برای زیتون‌ هایی که برگ‌ های متراکم و قطعات شاخه دارند، به‌ طور مؤثر کار می‌کند. این واحد سنگ‌ها و اجسام خارجی که ممکن است به واحد شستشو افتاده باشند را در محفظه خود نگه می‌دارد و به این ترتیب از آسیب به سیستم جلوگیری می‌کند.

مدل PROF 1000 از نظر تجهیزات و ظرفیت با دیگر واحد های شستشوی زیتون متفاوت است. این واحد به‌طور مستقیم به نوار نقاله زیتون و بالابر خردکن زیتون متصل است. این مدل برای شرکت‌ هایی با تناژ پردازش روزانه زیتون بالا ایده‌آل است.

سیستم پس از پر شدن واحد شستشو با آب و قرار دادن زیتون‌ها در سیلوی لرزشی واحد شستشو از طریق نوار نقاله زیتون، شروع به کار می‌کند. زیتون‌ها در حال حرکت از طریق سیلوی لرزشی از دستگاه برگ‌ گیر عبور کرده و شاخه‌ زدایی و برگ‌ گیری می‌شوند. زیتون‌ ها که از طریق کانال آب با جریان مداوم آب حرکت می‌کنند، از یک شبکه عبور کرده و به صورت تمیز در سیلوی زیتون بالابر خردکن ریخته می‌شوند. بخش منحنی ویژه واحد اجسام خارجی با چگالی بالا را در اینجا نگه می‌دارد. اجسام خارجی توسط یک مارپیچ تخلیه دستی از سیستم خارج می‌شوند.

بالابر خردکن زیتون

نوار نقاله مارپیچ با سیلوی زیتون‌ های تمیز شده را از واحد شستشو و برگ‌گیری زیتون به واحد خردکن سیستم منتقل می‌کند.

کنترل پنل

این کنترل پنل کل سیستم است. در کنار واحد استخراج قرار داده شده است. با استفاده از چندین پلاگ، اتصال به واحد استخراج و واحد شستشو برقرار می‌شود.

دریافت مشاوره آنلاین

برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان درباره دستگاه‌های پرکن، بسته‌بندی، روغن‌کشی، و راه‌اندازی کارگاه‌ها و خطوط تولید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاتالوگ محصولات پرکن و بسته بندی
تماس تلفنی با کارشناسان در ساعات کاری
دانلود کاتالوگ محصولات پرکن و بسته بندی